kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

کشف محموله غیرمجاز 40 میلیاردی کالاهای آرایشی، بهداشتی در شهریار

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از امحای محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز و تاریخ گذشته به ارزش 40 میلیارد ریال در شهریار خبر داد.
سرویس شهرستان‌ها-
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از امحای محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز و تاریخ گذشته به ارزش 40 میلیارد ریال در شهریار خبر داد.
سرتیپ ناصر اصلانی در این باره گفت: با دریافت اخباری در مورد وجود انبارهای محصولات آرایشی و بهداشتی مشکوک در سعیدآباد شهریار با هماهنگی مقام قضایی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی غرب استان تهران با همکاری اداره بهداشت شهریار به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این ارتباط 4 باب مغازه و یک واحد مسکونی در سعیدآباد شهریار مورد بازرسی  قرار گرفت و 8 هزار و 350 کارتن رنگ مو، روغن مو، اکسیدان، ژل مو، شامپوی مو با برچسب‌های خارجی به همراه 65 گالن 20 لیتری شامپو تاریخ گذشته و اکسیدان، یک دستگاه تاریخ زن و یک حلقه برچسب شبنم در مجموع به ارزش 40 میلیارد ریال کشف شد.
اصلانی تصریح کرد: در استعلام از اداره بهداشت و نظر کارشناسی در مورد محصولات آرایشی بهداشتی مشخص شد کلیه اقلام مکشوفه تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بوده و با جعل تاریخ انقضاء و الصاق شماره بهداشتی توسط افراد فرصت‌طلب در بازار توزیع می‌شده است.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این رابطه 3 نفر به هویت «ق-ی»، «م-ی» و «س-ک» شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.